sobota, 19 kwietnia 2014

Uruchomienie aplikacji / Autostop

Tak, w końcu po dokładnie miesiącu czasu moja aplikacja została uruchomiona !


Teraz z wielką niecierpliwością będę czekać na znalezienie tej perfect family.  Jednak jeszcze zanim rozpocznę moją przygodę za Oceanem, czeka mnie jedna wielka tutaj w Europie. Oczywiście Autostop Race do Valencii.  W ubiegłym roku jechałam do Dubrownika – 72 h….,  5 krajów ( Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Chorwacja) – najlepsza rzecz jaką przeżyłam dotychczas ;) W tym roku nie wiem jak to będzie bo do przejechania jest prawie 1000 km więcej ale co tam. Tak się zajarałam stopem, że w sumie jakoś mnie to nie przeraża. Spanie pod namiotem gdzie się tylko da, zmęczenie, ciągła jazda a wszystko po to żeby spędzić te 2 -3 dni na Campie i bawić się do upadłego ; ) Jak nie teraz to kiedy ! Także pakowanie i już nie długo Bienvenido a Espania!


6 komentarzy:

  1. to teraz się zacznie! :d
    powodzenia!

    zapraszam http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair. I mam nadzieję, że wkrótce pojawi się tu rzesza nowych czytelników! Poza tym podziwiam za autostop i w sumie sama bym chciałaaaa :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, sama planuję wybrać się na autostop race przed wyjazdem do USA :D nawet wspominałam o tym u siebie na blogu :)
    kto wie, może jeszcze kiedyś się na tym spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze no wielkie zazdro, bo mi się w nie uda tym razem stopować do Valencii, matura :(

    czekam teraz na otwarcie roomu więc będę śledzić jak Ci idą przygotowania - kto wie, może jeszcze wyjedziemy w tym samym czasie?!:D

    Pozdro,
    Karola :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaaa, też bym chciała, ale się boję ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego ;p rok temu jak jechałam pierwszy raz to były małe obawy, ale jak już wróciłam cała i zdrowa do domku po 10 dniach to stwierdziłam, że nie ma zupełnie czego się obawiać ;)

      Usuń